نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
با پیرلـو تمدید می کنیم ; پوگبا می ماند

با پیرلـو تمدید می کنیم ; پوگبا می ماند

یوونتوس باشگاهی است که همچنان اظافه شدن ِ بازیکنان جدید و موثر به آن لازم است و بازیکنانی هم در یووه حضور دارند که فرصت زیادی برای بازی کردن برای آن ها وجود ندارد .
از این رو اخبار ِ نقل و اتقالات ِ یوونتوس مانند همیشه بسیار پر سر و صدا و زیاد اسـت .

در همین رابطه ماروتا ، در مورد شرایط بازیکنان یووه اینگونه گفـت :

" به هیچ وجه امکان ِ جدایی ِ پیرلو وجود ندارد . با توجه به رابطه ی ِ خوب ِ ما با پیرلو ، قرارداد ِ او به زودی تمدید می شود "

مدت قرارداد ِ پیرلو ؟!

" بگذارید وقتی که او تمدید کرد متوجه می شوید "

" پوگبا بازیکن ِ فوق العاده ای است و تیم های ِ بزرگ ِ زیادی به دنبال او هستند اما یوونتوس نیز یک باشگاه ِ بزرگ است "

"ما به زودی با او و مدیر ِ برنامه هایش ، کسی که رابطه ی ِ خوبی با او داریم ، ملاقات خواهیم کرد و برای ِ آینده برنامه ریزی خواهیم کرد "

" به کونته ، کسی که در سه سال ِ اخیر برای ِ یوونتوس یک جاده و نقشه ی ِ فوق العاده ای کشید تبریک می گوییم . او به خاطر ِ موفقیت هایی که برای ِ یووه به ارمغان اورد اعتبار خوبی به دست آورده . تیم ِ فعلی ِ یووه به یک گروه ِ قدرتمند و انعطاف پذیر تبدیل شده است "

" ما پنج مهاجم داریم که برای بازی کردن با یکدیگر رقابت می کنند و این رقابت همچنان ادامه دارد زیرا ما هنوز رقابت های لیگ ی اروپا را پیش رو داریم "

" اگر کوالیارلا تمایل ِ خود را برای انتقال به تیمی دیگر نشان دهد ، قطعا ما او را وارد ِ بازار خواهیم کرد . اما تا به کنون ما نشانه و صحبتی از طرف ِ کوالیارلا ندیده ایم "

" ما می خواهیم در این رقابت ها به فینال برسیم و برای این موضوع نیازمند ِ یک ترکیب هستیم که با یکدیگر در حال رقابت باشند "

" رقابتی بودن ترکیب تا پایان ِ فصل بستگی به طرز ِ فکر ِ بازیکنان ِ تیم دارد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: